2012. december 4., kedd




Röviden: Beus


Körülbelül 6 éve láttam személyesen utoljára. Mindig sokkal magasabb volt, mint mi lányok az általános suliban, és folyton vigyorgott. Azóta csak a facebook képein figyeltem sikeres kosaras karrierjét, utazásait a világban, s a hétköznapjait, melyet tavaly egy új frizurával tett izgalmasabbá. Ezért is hoztam el őt Nektek bemutatni.




Tavaly az egyik fodrászos időpont foglaláskor döntötte el, hogy ideje, hogy haja is tükrözze személyiségét: így meg kell válnia tőle. (Teljesen megválnia még sem sikerült, mert mai napig a szekrényben vannak a levágott tincsek.) "Az otthoniaknak nem szóltam. Felmentem Pestre, a fodrász pedig már tárt karokkal várt. Mint egy éhes állat a húsra, úgy vetette rá magát a hajamra."
 -És végül, mit szóltak a szülők?
-Anyukám meglátott és megivott két pálinkát. Olykor még ma is mondogatja, hogy alig várja, hogy megint hosszú loknijaim legyenek. Persze, mint minden szülő a saját gyerekének, ő is mondja, hogy szép vagyok így is, de azért várja, hogy megnőjön... Apa, apa pedig csak annyit mondott: Pistiiii! -.-'
-És a barátok?
-Mindenki meglepődött! Szokatlannak találta először mindenki, de később sokan mondták, hogy most már a külsőm is teljesen tükrözi azt, amilyen vagyok. Én is teljes mértékben így gondolom. Nem voltam összhangban magammal, és zavart az is, hogy nem tudtam vadulni.
-És a hímeknek így is tetszettél?
-Vegyesek voltak a visszajelzések, de főleg pozitívan reagáltak. Persze jöttek kommentek az első képekhez, hogy "Jójó, de növeszd vissza!", de később még ők is belátták, hogy sokkal jobb így. Többen mondták, hogy vagány és merész, ugyanakkor csajos is. Szerencsére kezdenek a fiúk is nyitottabbak lenni a rövid hajú lányok felé és ezt saját "élményeimből" is tapasztalom...



 -És, hogy lett belőle szőke?
-A szőkeség egy plusz vágyálmom volt. A szőke, rövid hajú csajok szerintem különlegesek és merészek és valahogy éreztem, hogy ez lesz az igazi énem. Ez egy plusz vagányság. Felteszem a pilóta szemüvegem nyáron és tuti, hogy nem vegyülök el a sok hosszú hajú barna lány között. 
-Külföldön is jó pár helyen megfordultál, ott mik az észrevételeid, hogyan viszonyulnak a rövid hajú csajokhoz?
-Ott sokkal merészebbek az emberek. Mernek öltözködni, stílust felvállalni. Sajnálom, hogy itthon még nem annyira nyitottak erre a lányok, bár azért már sokkal jobban divatkövetők. Ott én egy átlagos lány vagyok. Persze itthon is, de itt azért még kitűnök a tömegből (és nem a magasságom miatt). 




-Na de, hosszú hajjal látszik a képeken, hogy göndör a hajad, így röviden viszont egyenes vagy kicsit kócos. Hümm...
-Na igen. Egyébként hosszú hajjal tényleg eléggé göndörödött a hajam, viszont ugye meg van minden hajnál, hogy hány centire a fejtetőtől kezd el kunkorodni. Nekem is kell formázni a hajam, de hajvasalóval és szárítóval ezt könnyedén meg tudom tenni. Egyébként mikor levágattam egy keratinos, hajegyenesítő kezelést is tett rá a fodrász, amitől kb. 5 hónapig tök egyenes volt a hajam. Víz, pára ide vagy oda, egyenes maradt. 
-Amíg hosszú volt tehát hiányoltad a vadulást. Most akkor milyen vadságokat vetsz be?
-Érdekes, hogy sokkal többet ápolgatom és fésülgetem, mint régen. Van, hogy reggelre elalszom, de egy kis víz és már formázható is újra. De van, hogy pont jó kócosra és szexire forgolódom az este folyamán, ilyenkor úgy hagyom. Egyébként csat, hajpánt, homlokpánt vagy egy sapi és már mehetek is. Lehet kicsit kócosra, hullámosra sütni, vagy "lenyalni" és szépen elfésülni. Ahh, egyszerűen imádom!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése