2013. május 21., kedd




Boys, Boys, Boys!


"Tell me, baby" rovatunk ismét a fiúkat kérdezte, még pedig azért, hogy a lányok megtudhassák, hogy mi az, ami egy fiút elbűvöl vagy épp elriaszt haj-ügyileg! A végén pedig Milán is elárulja, neki mi vonzó fodrász/féri szemmel.

A tíz fiú olyan kérdésekre adott választ, mint:
  • Mitől szép/szexi egy lány haja?
  • Milyen fazont preferálnak a legjobban?
  • Mi az, ami egyáltalán nem tetszik, mint női hajviselet?
  • Vagy egyáltalán: figyelembe veszik-e az ilyen "hajas" apróságokat?
A négy kérdésnél többet nem mertem feltenni nekik, ugyanis ez így is bőven elégnek bizonyult ahhoz, hogy anekdotákba kezdjenek. A fiúk nagyon kedvesen és örömmel válaszoltak tehát minden kérdésemre. Annyi biztos: többüknek konkrét elképzelésük van arról, hogy mi "OKÉ" egy lány haj-ügyével kapcsolatban, és mi abszolúlt "NEM OKÉ"!

"A jó illat, puha, ápolt és nem töredezett női haj mindenképp pozitiv dolog és hatalmas szerepe van az elsőbenyomásban! Személyes véleményem szerint van olyan lány, aki reggel felkel és már akkor pont olyan a haja, hogy pasit lehet felcsípni vele, nade ez elég sarkított! Szerintem elég ha egy lány nem várja meg, hogy csavarni lehessen a zsírt a hajából, vagy épp nem ordít róla az igénytelenség!
-Lányok haját tekintve az én zsánerem széles palettájú és kombinált, függ a lány arcától kinézetétől, stílusától. Persze nálam az örök etalon a fekete haj (belefér a sötétbarna, mivel akárkinek a hajára rámondom, hogy fekete, jön a leteremtés, hogy az sötétbarna).
-A lenőtt és kócos hajra bátran rámondhatom, hogy nem igazán előnyös. De mint egyszerű férfi nem biztos, hogy a töredezett hajat egyből kiszúrnám, de, ami igazán illúzióromboló, ha egy lánynak csomókban hullik a haja és férfi társaságban szedegeti ki például a fésűből." (Atlasz, 20)

"Alapvetőnek tartom, hogy legyen illatos, és igényes. Nem kell mindig tökéletesre beállítva lennie. Például egy öszefogott haj egy tréning ruhával tud nagyon vonzó és szexis lenni. Az is eléggé kiábrándító, ha valakinek arasznyi lenövése van. A legfontosabbnak azt tartom, hogy tudja viselni,és érezze jól magát a nő, ha kimegy az utcára. Persze egy rövid haj is tud épp olyan szexis lenni, mint egy szép hosszú. De sajnos még nem volt rövidhajú barátnőm, talán majd vadászok egyet a további tapasztalatokért..." (Attila, 21)

"Hát elöszőr is, nekem fontos hogy hogy néz ki egy lány haja - én is nagy gondot fordítok a sajátomra-. Ha pontoznék 1-től 10-ig, akkor íme:
Mitől szép? Ha ápolt 10, ergó nyilván nem töredezett nagyon 8, persze az is jó, ha fénylik szépen, és nem a zsírtól 7, a jó illat is jópont 6, jó frizura 10. Az, hogy hogyan van elkészítve, beszárítva, beállítva, vagy csak magától megszáradt édes mindegy, a lényeg, hogy ízléses legyen.
A kedvenc fazon nálam egyértelműen a hosszú hullámos! Ami egyáltalán nem tetszik az a nagyon töredezett vagy, amit a festés tönkretett. A hidrogénszőke pedig az egyetlen "rossz-választás"szín, amit egy nő viselhet a haján." (Csaba, 22)

"Ez annyira nem az én témám, de mondjuk legyen hosszú a haj, a rövid keveseknek áll jól. A lényeg mindenképp az, hogy ápolt legyen! Nem szeretem az igénytelen, LENŐTT hajat, az undorító. A töredezett végű haj is eléggé borzasztó. Hordja a haját változatosan. Néha nem árt a változatosság. És nem csípem a narancs és az egyéb rikító, polgárpukkasztó hajat." (Balázs, 22)

"Szerintem egy lány haja akkor szép, ha ápolt és nem töredezett, fontos, hogy ne legyen zsíros! Hosszban én inkább a rövidebbet preferálom, max kicsit váll alá érő. Színben végül is mindegy, csak ne fekete legyen, az nem nőies. Ami különösen nem tetszik, ha nagyon hosszú a haj és ha fazontalan! A jó illatú haj pedig kifejezetten szexi! Az abszolút etalon haj szerintem a Victoria Beckham féle szőke, előrefelé hosszabbodó haj, dög!" (Zoli, 23)

"Szerintem majdnem mindegy, hogy kinek milyen színű a haja! A lényeg, hogy ápolt legyen, legalább annyira, hogy ne az legyen az első, mikor meglátod, hogy "húú, mikor mosott utoljára hajat?" Illeszkedjen hozzá, az arcához, a stílusához.
Viszont nekem kifejezetten bejön az olyan hátul, fent összefogott, kontyba vagy batyuba [deédes'-szerk.] összefogott hajú leányzó! Ami nem tetszik persze, ha ápolatlan! És, persze teljesen mindegy, hogy szőke-e vagy barna-e, azért megjegyzem, hogy a vörös a fétisem..." (Ádám, 23)

"Azt szeretem, ha megy a lány egyéniségéhez, tehát ne legyen túl spilázva, agyon belőve.
Persze vannak extrém lányok, nekik nyilván az megy a személyiségükhöz. Fazon az mindegy, bár szeretem, ha rövid a haj és kilátszik a tarkó, az izgató! Póni copf, két copf huncut hajviselet, tetszik. Ami egyáltalán nem tetszik, az az agyon szőkített, vagy teljesen fekete haj, vagy, amikor rövid haja van a lánynak és hátulról olyan borzos, mintha egy kakas szexelte volna meg..." (Boldizsár, 24)

"Igazából az összkép az, ami fontos szerintem, szóval kimondottan csak a hajra sose koncentráltam. Régen a hosszabb hajú lányokat preferáltam, de ma már nincsenek ilyen "igényeim". Mondjuk a nagyon fiús nem jön be. Egyébként a lenőtt és zsíros haj egyértelműen nem tetszik, de például én csípem az ébredésnél kócos nőket. Vagy a sima lófarok otthon szaladgálásnál. Semmi csilli-villi, semmi extra szín, a természetesség és az összkép a fontos!" (Roland, 27)

"Amit a leginkább kiemelnék, hogy az ápoltság, ha már látszódik a nőn és így a frizuráján, haján is, nagyon vonzó tud lenni. A fazon és az egyebek nem annyira érdekelnek, de természetesen a stílusban hasonló férfi-nő találja meg valószínűleg egymást, szóval egy lila hajú, punk nő nem a zsánerem, de nem ítélkezem, mivel stílusban őhozzá az a frizura passzol. Ha egy nő vonzó és jó kisugárzása van, a haja csak hozzá tesz ahhoz, amit egy férfiban elindíthat." (András, 30)

"Az első és legfontosabb, hogy ápolt legyen! Természetes(nek ható) sem hátrány. A színe szinte mindegy, de nekem a szőke abszolút nem tetszik. A frufru is egyénre szabott, lényeg hogy a viselőjének jól álljon.
A formázó kencéket egyébként nem szeretem. Ezek manapság már nem ragadósak, de ettől nem tűnik természetesnek a haj. Nekem a tupírozás is ebbe a kategóriába esik.
A hajhossznál pedig a félhosszú, hosszú hajat szeretem." (Imi, 40)

"Ápoltság! Ez a legfontosabb nekem. Minden más csak ízles és stílus kérdése (szín, vágás, formázás, illat stb.). Egy ápolt haj, ápolt lelket is tükröz. Mint azt az előbb is írtam, nem feltétlenül a forma a fontos, de a környezetemben mindenki tudja, hogy a szélsőségeket szeretem. Vagy rövid, vagy hosszú. Nincs átmenet. . Szakemberként látom, mikor ész nélkül váltogatják, vagy színezik a hajukat a - elsősorban - lányok. Ennek lehet az oka egy szakítás, vagy épp fel akarjak hívni magukra a figyelmet, de szerintem sokkal többet ad egy szép haj, mint egy feltűnő. Nálam itt is fontosabb az egészség a szélsőségnél. Inkább tűnj ki abban, hogy szép a hajad, mint hogy nagyon ilyen, vagy nagyon olyan." (Milán fodrászunk)


Hát csajok, azt hiszem érik egy visszaVÁGÁS, szóval a következő cikk a lányok véleményéről fog szólni, a fiú hajviseletekről!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése